Το διαδραστικό βιβλίο εδώ | Το λογισμικό του Π.Ι. | ||||||||||
ΕΝΟΤΗΤΑ 1. ΕΛΛΑΔΑ - Η ΧΩΡΑ ΜΑΣ | |||||||||||
1. Πρώτη γνωριμία με την Ελλάδα | |||||||||||
2. Γνωρίζουμε καλύτερα τα γεωγραφικά διαμερίσματα της Ελλάδας |
|||||||||||
3. Το γεωγραφικό διαμέρισμα όπου ζούμε | |||||||||||
4. Πολιτικός χάρτης της Ελλάδας | |||||||||||
5. Ο τόπος μας: τα φυσικά χαρακτηριστικά του | |||||||||||
6. Ο τόπος μας: Ο τρόπος ζωής άλλοτε & τώρα | |||||||||||
7. Ο τόπος μας: Μέρη με ιστορία | |||||||||||
8. Σημαντικά έργα | Το γεφύρι της Άρτας |
Η γέφυρα Ρίου Αντίρριου |
|||||||||
Λίμνη Πλαστήρα |
Διώρυγα Κορίνθου |
||||||||||
9. Πώς κατασκευάζεται ένα έργο; | Κατασκευή γέφυρας |
Κατασκευή Παρθενώνα |
|||||||||
10.Πώς ένα σημαντικό έργο αλλάζει τη ζωή μας; | |||||||||||
Επανάληψη | |||||||||||
ΕΝΟΤ 2. Ο ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΑΛΛΩΝ ΛΑΩΝ | |||||||||||
1. Ο πολιτισμός των Ελλήνων | Μουσείο Ξενάκης |
||||||||||
2. Η παράδοσή μας | |||||||||||
3. Ένας διάλογος με τον πολιτισμό | |||||||||||
4. Θρησκευτικά μνημεία στον τόπο μας | |||||||||||
5. Από πολιτισμό σε πολιτισμό | |||||||||||
6. Αθλητισμός και πολιτισμός | |||||||||||
Επανάληψη | |||||||||||
ΕΝΟΤΗΤΑ 3. Η ΦΥΣΗ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΑΣ | |||||||||||
1. Οικοσυστήματα της Ελλάδας | |||||||||||
2. Οικοσυστήματα του τόπου μας | |||||||||||
3. Σπονδυλωτά και ασπόνδυλα ζώα | |||||||||||
4. Ο πολλαπλασιασμός των φυτών | |||||||||||
5. Εμείς και το περιβάλλον σήμερα | |||||||||||
6. Η ρύπανση του αέρα | |||||||||||
7.Απορρίμματα:Υπάρχουν λύσεις! | |||||||||||
8. Το νερό, πολύτιμες σταγόνες | |||||||||||
9. Καθαρές θάλασσες και ακτές | |||||||||||
10.Τα δάση εκπέμπουν σήμα κινδύνου | |||||||||||
11. Το πράσινο στις πόλεις | |||||||||||
12. Ζώα υπό εξαφάνιση | |||||||||||
ΕΝΟΤΗΤΑ 7. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ & ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ | |||||||||||
1. Διαφορετικοί λαοί, διαφορετικές γλώσσες | |||||||||||
2. Εφημερίδες, περιοδικά, βιβλία | Μικρός αναγνώστης: διάβασε βιβλία, άκου συνεντεύξεις... |
||||||||||
3. Ραδιόφωνο | Ραδιόφωνο για παιδιά! | ||||||||||
4. Τηλεόραση | |||||||||||
5. Διαδίκτυο "Ένας απέραντος κόσμος" | |||||||||||